Frakt policy

Bestillinger pleier å bli levert innen 2-3 virkedager. I tider med økt trafikk kan det imidlertid oppstå forsinkelser, noe som kan forlenge den totale leveringstiden til omtrent 5 virkedager. Vi brygger kaffen og pakker alle bestillinger innen 48 timer før vi sender dem med den valgte fraktmetoden du har valgt ved kjøpet. Den valgte fraktmetoden vil bli bekreftet i ordrebekreftelsen du mottar umiddelbart etter kjøpet. Fraktprisen er fast og satt til 44-.

Dersom du har valgt levering til et hentested, vil vi be deg være oppmerksom på at det i sjeldne tilfeller kan oppstå utfordringer med leveransen til det valgte hentestedet, vanligvis på grunn av kapasitetsproblemer eller stengte lokasjoner. Derfor kan vi ikke garantere at pakken din vil bli levert til ønsket hentested. Skulle bestillingen din ikke kunne leveres til det valgte hentestedet, vil den i stedet bli levert til det nærmeste tilgjengelige hentestedet.

Hvis pakken din er sendt fra Mokhava, men ikke kan spores hos vår fraktleverandør, kan det bli nødvendig for oss å starte en undersøkelse for å finne pakken. I slike tilfeller kan det ta opptil 7 dager før vi mottar en endelig avklaring fra vår partner. Selvfølgelig gjør vi vårt beste for å løse problemet så raskt som mulig, og vanligvis tar det ikke mer enn 1-2 dager å lokalisere «savnete» pakker.

Dersom du mottar en skadet pakke, ber vi deg vennligst kontakte oss med et bilde av pakken slik den ble mottatt, slik at vi kan starte en reklamasjon. Vi anbefaler også at du beholder emballasjen til vår kundeservice kan gi deg ytterligere instruksjoner, i tilfelle vi trenger mer informasjon for å reklamere riktig til fraktselskapet.